Author Topic: Ingrids foto's 23-10-2016  (Read 1476 times)

Ingrid van Rossum

• Newbie
  • *
    • View Profile
Ingrids foto's 23-10-2016
« on: 16/11/2016, 18:52:59 »
Hoi Hayo,

Ik heb op de workshop 23 oktober te veel foto's gemaakt om op dit forum te zetten. Daarom staan de op de site https://myalbum.com/album/RegkgWUbEH6E
Als je een account hebt is het mogelijk om een comment te plaatsen per foto.

Graag wil ik je feedback op de foto's die ik hier upload. Dit zijn de bewerkte versies. Ik kan je de originelen sturen als je een vergelijk wilt.

Ik hoor graag je mening over de foto's.

Groetjes,
Ingrid

Hayo Baan

• Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: Ingrids foto's 23-10-2016
« Reply #1 on: 17/11/2016, 08:42:52 »
Hallo Ingrid, dank voor het posten van je foto's! Post er gerust meer (in je album staan ook hele mooie!).

Hieronder wat feedback op deze serie:
  • Konijnuiltje: Goede actie, wel een beetje “smack in the middle”, probeer met croppen een iets spannender uitsnede te krijgen, bijvoorbeeld staand, met uiltje aan bovenkant. Wel jammer dat ie wat van boven is geschoten, maar verder zeker lekkere actie! Qua nabewerking vind ik 'm wat aan de donkere kant (geldt eigenlijk voor de meeste van de foto's hier).
  • Eng beest: Leuke vogel, maar dat andere beest ;D
  • Lanner valken: Mooie houding, zou 'm wat verder uitsnijden zodat de rechterkant (waar nu niets interessants staat) wegvalt.
  • Kerkuil: NICE! Wat mij betreft de absolute topper van deze serie 8) Prachtig die beweging in de vleugels en dat met de kop nog helemaal scherp, heel goed! Hooguit jammer van de boomstam, die ziet er onnatuurlijk uit zo (maar ja, die was daar natuurlijk wel), misschien dat je met croppen nog wat kunt bereiken, maar zo is de foto natuurlijk al helemaal top!
  • Uilen: Prachtige sfeer! Toch een voordeel van een  mistige ochtend :) Probeer eens of een staande uitsnede van de kerkuil alleen nog beter werkt.
  • Oehoe: Mooie landing, hooguit de vleugels iets te dicht bij de rand (links en rechts), zou ze er zelf juist een stukje af croppen, krijgt de kop gelijk ook meer impact.
  • Kalkoenrgier: Vind ik zelf altijd lastig om “mooi” te fotograferen. Ik vind dit een hele goede oplossing, een mooie norse blik! Moet ik zelf ook eens proberen zo te maken!

Nice, thanks!
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl