Author Topic: foto's  (Read 2877 times)

Bijke172

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
foto's
« on: 28/04/2017, 17:01:50 »
Nog een paar

Groet Sacha

Hayo Baan

  • Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 210
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: foto's
« Reply #1 on: 28/04/2017, 17:14:23 »
Hallo Sacha,

Wederom wow!

Lanner valken: Gezellig portretje :) Zou misschien de crop iets aanpassen en het beeld wat naar boven verschuiven (dus boven iets minder ruimte). Dit kan natuurlijk alleen als je aan de onderkant nog goed beeld hebt. Of het beeld daarmee echt beter wordt kan ik nog niet voorspellen, maar het is het proberen waard.

Alaska Zeearend: Ha, die had ik al van je gezien op profotonet :) Vind 'm iets aan de donkere kant, voor de rest heel leuk (zeker dat veertje is een leuk detail). Ook deze misschien iets anders croppen en minder ruimte aan de bovenkant?

Kerkuil: Very, very nice! Mooi vluchtshot. Als het kan is hier een liggend formaat met meer ruimte aan de linkerkant wellich op zijn plaats (al is ie zo ook al erg indrukwekkend, kwestie van proberen dus). Is wat mij betreft ook wat aan de donkere kant.

Maar wow, wat een lekkere platen! 8)
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl

Bijke172

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: foto's
« Reply #2 on: 28/04/2017, 17:30:13 »
Hoi Hayo

Bedankt voor je snelle respons. Ik ga al je adviezen zeker opvolgen en uitproberen. De arend had ik op Digifotopro geplaatst en daar was hij in de spotlight gezet. Daar was ik vergeten erbij te zetten dat ik bij Topvogel was geweest. Op Zoom heb ik uitgebreid reclame gemaakt en iemand heeft daar nav gelijk een workshop geboekt.

Groet Sacha

Hayo Baan

  • Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 210
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: foto's
« Reply #3 on: 28/04/2017, 17:32:03 »
Super, thanks :)
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl