Author Topic: Foto's workshop 25 april  (Read 1876 times)

Thirza Niemantsverdriet

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Foto's workshop 25 april
« on: 04/05/2021, 23:07:29 »
Onlangs de leuke, boeiende en leerzame workshop Birds of Prey gevolgd. Genoten van een prachtige en gezellige dag, met veel fotomomenten en uitdagingen, vooral in vogelvlucht! Een collectie van de holenuilen, kwak, ransuilen en kerkuilen.

Hayo Baan

  • Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 210
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: Foto's workshop 25 april
« Reply #1 on: 05/05/2021, 08:17:54 »
Hi Thirza,

Mooie collectie! Erg goed gelukt! Allemaal netjes scherp, mooie kleuren en goed belicht. Mooi.

1. Paartje holenuitljes: Mooie achtergrond en pose. Ben benieuwd of een iets krappere uitsnede het beeld nog krachtiger maakt.
2. Solo poot. Ook hier weer een lekkere achtergrond (en natuurlijk een hele leuke pose).
3. In vlucht. Wow, heel goed gelukt!
4. Kerkuilen + jongen. Grappig, jammer dat ze niet allemaal naar zelfde richting uitkijken, maar dat is een detail.
5. Kerkuilen overdracht muis. Prima gelukt.
6. Landende kerkuil. Mooi zeg, super pose!
7. Kwak met vis. Netjes, leuk die volledige reflectie.
8. Opstijgende Kwak. Hier houd ik heel erg van; de actie is echt te voelen.
9. Kwak. Goed, maar vorige is mijn favoriet.
10. Landende kwak. Ook weer goede actie.
11. Ransuilen. Hier vin ik het leuk dat ze beide een andere kant opkijken!
12. Net gelande ransuil. Goed. Misschien dat de compositie nog beter zou zijn als je de ruimte rechts, links zou hebben.
13. Ransuil. Hele mooie vleugel pose 8) Zou deze hooguit iets sterker croppen. Denk dat ie daar krachtiger van wordt.
14. Ransuilen. De ogen zijn mooi, maar verder vind ik deze wel minder spannend dan de andere. Heb hier ook wat meer het gevoel dat je neerkijkt op de uilen.

Dank je wel voor het delen!
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl