Author Topic: Foto's workshop 3 oktober 2021  (Read 1421 times)

Brigitte

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Foto's workshop 3 oktober 2021
« on: 08/10/2021, 17:50:32 »
De workshop die gekenmerkt werd door harde regen, miezer en nog meer regen. Dat had natuurlijk impact op de kwaliteit van de foto's en maakte het licht misschien wel heel gelijkmatig, maar ook uitdagend.

We hebben ons best gedaan en het belangrijkste: het was een geweldig leuke dag en de camera heeft het overleefd. Dit is mijn selectie.

Hayo Baan

  • Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 210
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: Foto's workshop 3 oktober 2021
« Reply #1 on: 09/10/2021, 12:56:48 »
Hi Brigitte,

Dank voor het posten van de foto's. Erg goed gelukt vind ik! Kleuren zijn mooi geworden en de belichting is ook prima in orde. Nice 8)


  • Konijnuiltje: je ziet leuk dat ie zich uitschudt. Zou misschien links iets weghalen en rechts wat meer ruimte geven.
  • Regen portret: mooi die zichtbare regen.
  • Kwak: toch een van mijn favoriete vogels!
  • Paartje ransuilen: leuke interactie!
  • Gespreide vleugels: lekkere blik.
  • Ransuil in vlucht: Netjes!
  • Landend: mooi moment!
  • Oehoe: Super, echt prachtige vleugelhouding, mijn favoriet van je serie denk ik.
  • Oehoe landing: altijd mooi die klauwen naar voren.
  • Kerkuil: mooi moment zo vlak voor de landing. Knap geschoten!
  • Kerkuil met muis: Wellicht werkte het nog beter als de uil juist meer naar boven of onder in het beeld hebben staat, maar dat zou je even moeten proberen.
  • Roodpoot valk: Goed gelukt, maar hier zou ik de compositie verticaal maken met de vogel onder of bovenin. Horizontaal zou ook goed kunnen werken (met de vogel rechts geplaatst).
  • In boom: altijd geinig, maar wel lastig om hier een spannende compositie van te maken vind ik altijd.
  • Ransuil in vlucht: Nice! Heel netjes gelukt!
  • Ooievaar: Dit vind ik nou een zeer geslaagd portret! Die natte veren voegen wat mij betreft echt iets toe en ook de compositie kijkt erg prettig!
  • Ransuil in vlucht: goed gelukt maar minder spectaculair dan de vorige natuurlijk.

Zeker een resultaat waar je trots op mag zijn!
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl

Brigitte

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Foto's workshop 3 oktober 2021
« Reply #2 on: 09/10/2021, 18:57:11 »
Dank je wel voor je gedetailleerde feedback Hayo! Ik ga ermee aan de slag.