Author Topic: Bob's foto's 13-10-2013  (Read 2210 times)

Bob

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Bob's foto's 13-10-2013
« on: 02/12/2013, 10:57:15 »
Hi Hayo,

Ook ik heb echt een fantastische dag gehad! Heel veel geleerd en prachtige vogels van dichtbij kunnen bekijken!

Hieronder een selectie van mijn foto's. Ik ben zeer benieuwd naar je feedback op deze foto's!

Groet,

Bob

Bob

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Bob's foto's 13-10-2013
« Reply #1 on: 02/12/2013, 11:01:33 »
Hier nog wat foto's. De actiefoto van Sjors vond ik wel grappig omdat de foto het laatste gedeelte van de dag goed weergeeft ;)!

Hayo Baan

  • Professional Photographer and Workshop Leader
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 210
  • Professional Photographer and Workshop Leader
    • View Profile
    • Hayo Baan – Photography
Re: Bob's foto's 13-10-2013
« Reply #2 on: 02/12/2013, 20:28:20 »
Hallo Bob,

Dank je wel! Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad en veel hebt geleerd :)
Een heel nette selectie, zien er goed uit.

  • Portret van de chili arend/grijze arendbuizerd: Een heel leuke, en niet standaard uitsnede. Bevalt me wel! Scherpte van de arend is volgens mij ook heel netjes, en de onscherpte van de achtergrond werkt lekker. Denk hooguit dat de arend aan de bovenkant een beetje overbelicht is, wellicht dat je hier nog wat aan kan doen in de naberwerking.
  • Kerkuil op de grond: Ook heel netjes. Wederom een “andere” uitsnede. Kan zeker, maar ik denk toch dat ik 'm aan de rechterkant zou prefereren
  • Lannervalk: Hi hi, je houdt van afwijkende composities  ;) Details van de regendruppels voegen volgens mij wel wat toe (verklaart in ieder geval waarom ie er een beetje nat uitziet). Mooie blik.
  • Oehoe: Hier had het denk ik nog mooier geweest als ie je recht zou aankijken (maar je kunt natuurlijk niet alles hebben…)
  • Vliegende kerkuil: Prima vluchtshot, beetje jammer misschien dat de bomen wat nadrukkelijk zijn?
  • Vliegende chili arend: Nice! Zo te zien goed “meegetrokken” met de vlucht van de vogel, very nice!
  • Ohoe+Sjors: Op zich natuurlijk een “but-shot”, maar zo met Sjors er bij zeker een “keeper” om maar weer in Engelse termen te blijven  ;)
  • Konijnuiltje: Wat zijn die ogen toch mooi van deze uiltjes. Qua compositie denk ik de minste; wat mij betreft is er te weinig ruimte in zijn kijkrichting, en waar de “hoge uitsnede” bij je andere foto's verrassend (en goed) werkt, zit ie hier ook te dicht aan de onderkant van de foto.
Enfin, zeker een hele goede collectie, leuk om naar te kijken!

Thanks,
Hayo
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl