Hayo Baan – Photography — Forums
Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length.
News:
Welcome to the forums of Hayo Baan – Photography!
Home
Help
Search
Login
Register
»
Workshops
»
Industrial Heritage
»
Dortmund 2014 volgende ronde
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Go Down
Author
Topic: Dortmund 2014 volgende ronde (Read 3420 times)
Rob de Jonge
Full Member
Dortmund 2014 volgende ronde
«
on:
23/10/2014, 20:53:49 »
Er zijn natuurlijk ook de nodige overzichtsbeelden gemaakt, zoals natuurlijk ook het spoor en ons fototoetje na het diner in de Paardestal.
Deze keer is alles in kleur.
Rob
Hayo Baan
Professional Photographer and Workshop Leader
Administrator
Sr. Member
Professional Photographer and Workshop Leader
Re: Dortmund 2014 volgende ronde
«
Reply #1 on:
24/10/2014, 09:57:00 »
Hi Rob,
Nice! Je beelden laten maar weer eens zien dat de locaties erg veelzijdig zijn en dat je er steeds weer andere dingen ziet!
Feedback:
Doorkijkje: Heel mooi idee, werkt heel goed voor mij. Als recht=recht freak zou ik natuurlijk het perspectief nog even rechtzetten zodat de balken van het dak perfect recht staan, maar da's dan ook alles.
Lifttoren: Ook die doet het prima, vind hooguit jammer dat de poot van de toren afgehakt is, ik had geprefereerd die helemaal te zien (of juist veel minder). Qua balans zou ik denk ik ook iets van de rechterkant afhalen, voor mijn gevoel moet de toren rechts van het midden staan.
Spoor onder de blustoren I: Vind ik (tot nu toe) absoluut je beste compositie van deze keer. Echt weer eens wat anders dan anders en mooi de nadruk gelegd op het lijnenspel dat hier te vinden was. Had ik zelf wel willen maken
.
Dacht eerst dat ik 'm wat aan de bruine kant vond, maar misschien valt dat toch wel mee.
Spoor onder de blustoren II: Heel mooi die lichtstralen in de verte, erg goed gelukt! Gewoon een heel lekkere plaat. Zelf heb ik deze in zwart-wit gemaakt, maar in kleur doet ie het ook heel goed vind ik.
Thanks!
Hayo Baan – Photography
www.hayobaan.nl
Print
Pages: [
1
]
Go Up
« previous
next »
»